Знай свої права: що потрібно врахувати при купівлі мобільного телефону
Мобільний телефон – незмінний супутник сучасної
людини. Його тримають в руках, носять в кишені, кладуть поряд, коли лягають
спати… Тому важливість якості та безпечності цього пристрою не викликає жодних
сумнівів.
Нагадуємо споживачам прості правила, які варто
пам’ятати коли купуєте новий мобільний телефон:
- довіряйте тільки офіційним продавцям: коли
робити покупки або в стаціонарному закладі торгівлі, або в
онлайн-магазині - обов’язково звертайте увагу на наявність повної
інформації про продавця (зокрема, назва, контактні дані, тощо);
- уважно вивчіть інформацію про сам товар, що
має відповідати вимогам статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»;
- обов’язково вимагайте у продавця документ, що
підтверджує оплату.
Ринковий нагляд щодо мобільних телефонів
здійснює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах
електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового
зв'язку.
А у випадку, якщо порушено ваші права споживача та суб’єкт
господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до
чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до
Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Контакти Головного управління Держпродспоживслужби в
Івано-Франківській області:
- адреса –
вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ,
- електронна пошта – [email protected],
- електронна приймальня на веб-сайті управління –
- телефон для консультацій –
(0342) 528398.