Безпечність харчових продуктів: відвідування кафе і ресторанів – що варто знати
Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі святом, приємною
подією та смачною їжею. І дуже шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через
недотримання простих правил.
Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є
обов’язковими до виконання.
Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв
кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного
виробництва, вихід і ціна однієї порції.
Споживачі
мають право:
· ознайомитися
з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських
виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування;
· перевірити
об'єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається),
відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.
При
виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або
обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:
· безкоштовно
усунути виявлені недоліки;
· зменшити
розмір оплати за продукцію або послугу;
· замінити на
аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
· повністю
відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної продукції або
наданої послуги.
Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й
пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції.
У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу
відмовляється задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в
Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ,
контактний телефон 0342-511389.