Щодо роботи зі зверненнями громадян у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства
Питання організації
розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце
в роботі Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
та перебувають на постійному контролі у керівництва.
Всі
звернення громадян розглядаються на підставі Закону України «Про звернення громадян».
Термін розгляду звернень – до 30 днів, якщо не потребують додаткового вивчення
– до 15 днів, якщо потребують додаткового вивчення, проведення додаткових
лабораторних досліджень – до 45 днів з дати надходження.
Не розглядаються звернення, які не оформлені
належним чином (без П.І.П. заявника, тобто анонімні; якщо звернення надійшло
протягом звітного року від одного і того самого заявника по одному і тому
самому питанню, на яке була надана відповідь по суті). Такі звернення
повертаються заявнику не пізніше 10 днів з моменту отримання (вказується, чому
звернення не було розглянуто). Якщо у зверненні є питання, які не є в
компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській
області (мають дати відповідь органи місцевого самоврядування, управління
екології тощо), таке звернення перенаправляється для розгляду в інші органи
влади не пізніше 5 днів з моменту отримання звернення.
Всього в
2023 році до управління державного нагляду за дотриманням санітарного
законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській
області надійшло 148 звернень. В основному звернення стосувалися таких питань:
- шум
від роботи генераторів та устаткування в житлових приміщеннях чи магазинах, шум
від будівельних майданчиків;
-
порушення при встановлені сусідами каналізації, септиків тощо;
- забруднення атмосферного повітря від
діяльності промислових підприємств;
- порушення в частині застосування пестицидів
при обробці полів фермерськими господарствами;
- незадовільні умови перебування та харчові
отруєння під час перебування дітей в закладах відпочинку.
Решта звернень стосувалися незадовільної
якості води в індивідуальних криницях, неправомірного встановлення станцій мобільного зв’язку.
Серед усіх звернень було 14 повторних.
Усі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у
встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з
приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Порушень посадовими особами управління державного нагляду
за дотриманням санітарного законодавства Головного управління
Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області положень законодавства про
звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих
питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних
звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення
громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.