Працюємо над дорожньою картою патріотичного виховання
Сьогодні наші діти знають про Україну набагато більше, ніж ми у їхньому віці.
Їм не потрібно пояснювати, хто такий герой чи волонтер, адже зустрічають таких людей у рідних містах та селах. Дуже часто це - батьки, сусіди, родичі, друзі сім’ї... Відповідно вплив патріотичного виховання простежується скрізь – вдома, упродовж навчального року в курсі кожного шкільного предмета, на вулиці. І, як наслідок, неодноразово ми бачимо, що наші юні школярі активно беруться за дитяче волонтерство, щоб стати серцем перемогти України на шляху за незалежність.
Тож головне завдання дорослих у цьому часі не лише зростити патріота, але й навчити молоде покоління бути ним попри усі життєві обставини. Щоб любов до рідної держави в майбутньому продовжувала втілюватися у її захисті, щоденній роботі усіх без винятку галузей, вихованні дітей, створенні законодавчої бази тощо.
Відповідно про стан, напрямки розвитку та методи впровадження національно-патріотичного виховання у закладах освіти Рогатинської громади вели мову під час засідання профільної координаційної ради.
У ході чергової наради було підбито підсумки роботи координаційної ради з питань національно-патріотичного виховання за 2022 рік, обговорено засади Цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2023-2025 рр., визначено пріоритети діяльності в цій важливій царині у поточному році.
Концепція Нової української школи ґрунтується на ідеї виховання особистості, патріота, інноватора. Патріотичне виховання нині охоплює шкільну та позашкільну освіту. Тож предметно велась мова на засіданні й про роль педагогічної спільноти в зазначеній галузі. Про те, що зроблено у плані впровадження нових методів роботи щодо патріотичного виховання інформувала директор ЦПРПП Світлана Багрій. А своєрідним підтвердженням активної діяльності педагогічної родини краю стали презентації кращих практик національно-патріотичного виховання у закладах Рогатинської громади.
Варто зазначити, що координаційна рада має намір систематизувати найкращий досвід роботи закладів освіти у плані національно-патріотичного виховання. Відтак буде напрацьовано дорожню карту, за якою рухатиметься громада щодо цього важливого питання.