Знай свої права: гарантійний термін непродовольчих товарів
В нашому світі немає нічого вічного. І це
стосується будь-яких товарів, що може
придбати споживач.
На харчових продуктах інформація про
кінцевий термін споживання обов’язково
зазначається на етикетці, а всі інші товари
мають гарантійний строк.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про
захист прав споживачів» гарантійний строк – це
термін, протягом якого виробник (продавець,
виконавець або будь-яка третя особа) бере на
себе зобов'язання про здійснення безоплатного
ремонту або заміни відповідної продукції у
зв'язку з введенням її в обіг.
Нагадуємо споживачам деякі правила, що регламентуються, Законом
України «Про захист прав споживачів»:
на сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк
обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом
Міністрів України.
у разі онлайн-покупок, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня
передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки
(підключення) чи складення – від дня їх здійснення, а якщо день передачі,
установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого
майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до
укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-
продажу;
при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час
перебування продукції в ремонті.
при обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня
обміну.
Водночас нагадуємо, що вимоги споживача розглядаються після
пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено
гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює,
з позначкою про дату продажу.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено - звертайтесь до
Держпродспоживслужби або до її територіальних органів.
Контакти Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-
Франківській області – вул.Берегова, 24, м.Івано-Франківськ, телефон 0342-
511389; 0342-528398.