Формування електронного листка непрацездатності
Листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності Пенсійного фонду України на підставі інформації медичного висновку (медичних висновків) у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Страхувальнику/застрахованій особі в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua надано можливість перегляду особистих даних, а також пошуку та перегляду листків непрацездатності.
Для цього призначено пункт меню особистого кабінету користувача “Листки непрацездатності” / “Мої листки непрацездатності”.
Авторизація страхувальника/застрахованої особи в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або Bank ID.
Порядок видачі електронних листків непрацездатності регулюється:
- постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 “Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього”;
- наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350;
- наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.06.2021 № 1234 “Про затвердження Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.07.2021 за № 890/36512.
Питання виплат по листках непрацездатності належить до компетенції Фонду соціального страхування України.