За якими ознаками можна зрозуміти, що дитині потрібна допомога?
|
|
|
Що робити?
Якщо ви помітили деякі ознаки у дитини, то спершу
поговоріть з нею і зазначте, що ви завжди підтримаєте дитину і допоможете їй
справитись з будь-якою ситуацією. Якщо дитина не готова говорити -
порекомендуйте їй звернутися на телефонну гарячу лінію або онлайн: контакти -
нижче.
Як допомогти дитині впоратись з емоціями?
- Ви можете розпочати розмову, розповідаючи
про свої власні почуття та досвіди. Це може сприяти відкритому
спілкуванню.
- Уважно вислухайте дитину, коли вона
розповідає про свої емоції. Покажіть, що ви її розумієте і підтримайте її
почуття, намагайтесь не засуджувати та не давати поради.
- Не тисніть на дитину, щоб розповіла більше,
ніж готова. Дотримуйтесь її темпу і комфорту.
- Допоможіть дитині навчитися розпізнавати
свої емоції. Використовуйте слова, які описують почуття, наприклад
радість, гнів, страх, сум і т.д.
- Якщо дитина продовжує почувати себе
пригніченою або стан її погіршується, розгляньте можливість звернутися до
психолога або психіатра для професійної допомоги.
Куди звернутися по допомогу?
- Teenergizer - це допомога для дітей у форматі “рівний-рівному”
- Гаряча лінія ЛаСтрада 0 800 500 335 (з
мобільного або стаціонарного) або 116 123 (з мобільного).
- 1545 (далі обрати 3) - урядова
консультаційна лінія з питань безпеки дітей в інтернеті.
- Психологічна лінія
підтримки на тему онлайн-ризиків. Працює
для дітей, що постраждали від онлайн-ризиків. Також за допомогою можуть
звернутись батьки, діти яких є постраждалими в інтернеті.
E-mail:
Сайт:
https://stop-sexting.in.ua/